Size sadece şunu söylemek istiyorum, borç ile borç yapılmaz.
Piyasa alt üst olsa ne yapacaksınız? Çin bir haber yayımlıyor alt üst oluyor piyasa, birisi merhaba diyor yükseliyor.

Üstelik kendini amorti eden sistemleri satmak yerine kullanmak mantıklı değil mi? Neden satsınlar ki?
Burada garanti olarak kazanan tek kişi bu ürünleri satan kişiler.

Kredi çekip yapılacak iş değil hocam. ( bana göre )