Fy35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel bir telefon özellik bakımından; işlemcisi olsun, kamerası olsun, bataryası olsun vs. fiyatına göre çok iyi fakat ağır ve kalın bir telefon. Ben anneme almak isterdim bunu, kadının telefonu yok fakat bu telefon 215 gram ve biraz da geniş. Daha buna kılıf takacak, koruyucu cam takacak falan. Yine de uygun fiyata konulmuş telefon piyasa gireli 5-6 ay oldu ve android 11 var. Oyuncu tayfa kullanabilir. Fiyat uygun tutulmuş.
telefonun 2 adet kılıfı vardı yeni alınmış onlarıda verdik yanında çizilmez orjinal ekran kaplamasını bulamadık malesef onuda verecektik telefon sonuç olarak satıldı @suleymankocabas; a hayırlı olsun