mehmettbozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sELAM, İNCELEDİM EDİTLEMENİZ FELAN VE VİDEO FİKRİ GÜZEL AMA KONUŞARAK YORUM KATARSANIZ DAHA ÇOK TUTULACAĞINI SANIYORUM.
Geri bildiriminiz için teşekkür ederim. Önerinizi düşüneceğim. Eğer önerinizi hayata geçirirsem ilk videoda bunu fark edersiniz. Bundan sonraki videoyu ise ya yarın ya yarından sonra paylaşırım.