1- Backlink almaya başlandıktan sonra bunu sürekli mi yapmak gerekir?
2- Seo paketleri herkese sunuluyor, bu durumda herkese aynı yerden alakasız backlink çıkışının zararı olmuyor mu? Üstelik o linklere tıklayan da yok.
3- Site yükselip(tanınıp) doğal backlinkler almaya başladıktan sonra zararı olmasa bile eski yapay backlinkleri kaldırmak siteyi çok fazla geriye götürür mü?
4- Paketlerdeki DA/PA 80/70 olan siteler yerine, 25/10'a sahip alakalı sitelerden backlink almak daha mantıklı olmaz mı? Site sahiplerine ulaşıp anlaşma sağlanabilir.