Sizce R10'a hikaye özelliği gelse nasıl olur?

Bence ticaret yapanlar için muhteşem olur. Sürekli güncel kampanyalar ve aktiflik artar.

Etkileşimler hızlanır, forumun genel aktifliği artar.