Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben her zaman diyorum ticari kategorilerde konu açmak bile ücretli olması lazım ama beni kimse dinlemiyor. Şaka bir yana forumda hiç bir şekilde ne premium ne reklam alarak ekmeğini kazanan insanlar var. Ceviz satanda var midye satanda. Kim kimi kopartıyor bilemedim.
Ben bu olayı destekliyorum.
Çok aşırı yüksek olmasa bile kesinlikle satış konusu açmak ve konu içeriğinde değişiklik yapmak için ücret ödenmeli.

@Coşkun Çetin;