Bu forumda yeni üyelerin sürekli ileri sürdüğü eski yeni üye arasında fark yok saçmalığı var.
Eski üye ile yeni üye arasında hak ve sorumluluk olarak bir fark yok.
Ama eski üye ile yeni üye arasında emek, tecrübe ve güven konusunda ciddi bir fark var.
Emek tecrübe ve güven akılla değil zamanla kazanılan değerlerdir.

Eski üyeler bu forumun eski zamanlarını biliyorlar.
Dol@ndırıldığınızda üzerine bir bardak soğuk su içilen zamanları hatırlıyoruz.
Bazı sektörlerde forum yönetiminden birilerinin ticaret yapanlardan komisyon aldığı zamanları hatırlıyoruz.
Para ile ban açtırılabildiği, para almak için insanların kasıtlı olarak banlandığı zamanları hatırlıyoruz.

O yüzden eski üyeler ile yeni üyeler arasında her zaman fark olacak.
Eski üyeler forum kültürü nedir bilen, bu kültür ile yetişmiş üyeler.
Yeni üyeler ise hepsi için konuşmuyorum ama çoğunluğu forum kültüründen habersiz forumu sosyal medya gibi kullanan insanlar.
Burası bir forum. Şahsi instagram sayfası değil.
Burada ortaya atar yapamazsınız, ortaya yaptığınız atar tüm üyelere hakarettir.

Coşkun da forumların forum olduğu zamandan o kültür ile gelmiş bir adam.
Forum kültürünü biliyor ve forumu iyi niyetle yönetiyor.
Kimsenin ticaretine göz dikmiyor ve bunun kıymeti hala anlaşılmadı.
Foruma kimlik ve telefon onayını getirdi.
Yani ticaretinizi onaylı profiller ile yaparsanız hesap soracağınız bir muhatap olacağını garanti ediyor.

Coşkun hakim değil, moderatörler de polis ya da savcı değil.
Foruma verdiğiniz para dol@ndırıcıları yakalamaları için değil forumun genel işleyişinin devam etmesi için.
Dol@ndırıldığınızda, paranız çalındığında bunun hesabını sormak devletin işidir, bunun için vergi veriyorsunuz.
Yani dol@ndırıldığınızda forum yönetimine atar yapmak yerine savcıya başvurmanız gerekiyor.