Merhaba arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi telefon sıfır paketinde açıldı ve 3 gün kullanıldı boyut olarak daha kibar bir telefon istediğim için bunu satmak istiyorum
garantisi v.s her şeyi kutusunda mevcuttur

fiyatı : 3.000 TL