Geçmişte gümüş isi yapmış biri olarak söyliyeyim satış fiyatı gram 15 20 tl olurken alış fiyatı gramı 1.25 tl idi sebebi işçilik parası kâr vs yani o gümüş hurdaya gittiği için baştan işleme vs olacak bu sebeple ham madde fiyatına gidiyor