joseph34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben piyasayi biraz daha izlememiz gerektiği kanaatindeyim o yüzden bir süre daha nakitte bekleyeceğim.
Bir anda yükselişe geçicek pozisyonda gibime geldiğinden aldım bakalım nolucak