BurakAlmaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 tane yüzük aldım satmak için elimde patladı. Kapalı Çarşı'da gümüşçüye satmak istedim hiç kullanılmamasına rağmen çok saçma rakamlar teklif ediyorlar. Uğraşmaya değmez.
Doğrudur haklısınız valla malı satınca paha biçilmez kaşıkçı elması kılıyorlar, almaya gelince çöp para etmez görüyorlar