Merhaba dostlar elimde gümüş bir yüzük var şuan 300-350 liraya satılıyor ben 200 TL'ye satmayı düşünüyorum gümüşçüye götürsem ne kadar verir düşük fiyat verme ihtimali varsa 200 tlden uygulamaya koyacağım