Bebek kiyafetleri ve Erkek kiyafetleri satan eticaret sahibi kisiler var mi aramizda acaba ? Hani belki kış ayi oncesi ve r10 a ozel guzel bir indirim yapar da toplu alisveris yapariz. Varsa bana ulasirsa sevinirim.