Merhaba dostlar;

Boş vakitlerimde birşeyler yapmayı seviyorum. Reklam çıkmak için görsel lazım olunca kendim aklımdakini tasarlamaya çalışıyorum. Ve ortaya bazı şeyler çıkıyor. Tabi bunu profesyonel olarak değil amatörce kendi ihyacımı gidersin diye yapıyorum. Tasarım işine giricem diye değil.

Sizce dışarıdan bakıldığında nasıl duruyor düzeltilmesi gereken şeyler elbet vardır en azından nelere dikkat etmeliyim bunları bilmek isterim.

ÖRNEK TASARIMIM;