Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aktarmalı gidiliyor hocam fransa üzerinden gidiliyor genellikle babam çok gitti geldi fas a güzel yer umarım gittiğinizde forumda bol bol resimlerini paylaşırsınız farklı yaşantıların ülkelerin resimlerini görmek güzel birşey
Normal vizeniz veya transit vizemiz yok. İstanbul - Paris - Rabat mı gitti babanız? Ve ne zaman gitti. Teşekkür ederim