aktarmalı gidiliyor hocam fransa üzerinden gidiliyor genellikle babam çok gitti geldi fas a güzel yer umarım gittiğinizde forumda bol bol resimlerini paylaşırsınız farklı yaşantıların ülkelerin resimlerini görmek güzel birşey