Benim ilk önceliğim yazılım konusu olacak. %80 Yazılım %20 oyun gibi düşünebilirsiniz. 32" monitörler ortalama olarak 2500-3500tl arasıdır. 32" yerine 50" alıp hem televizyon izlerim hem daha büyük olarak kullanırım. Ve HZ olarak çok bir çekincem yok bazı kaynaklarda 60Hz olarak görüntüledim. En önemli kısım kaç ms olduğu. Gecikmeyi çok geç verirse zorlanırım diye korkuyorum. 20ms'e kadar razıyım ama fazlası olursa sıkıntı yaratır gibime geliyor.