Hocam birkaç sorum var yanıtlar mısınız?

Yabancı dilde site için yabancı IP sunucu şart mı?

Kullandığınız adsense illahi yabancı ülke adsense olması şart mı?

Örneğin tr üzerinden adsense açtım. Lakin açtığım site itibariyle gelen ziyaretçi yabancı ve onun çerezlerine göre yabancı reklamlar çıkıyor. Gelirleri doların TL karşılığı olarak mı yansır. Yoksa yine Türk TBM şeklinde mi ilerler?

Bugüne kadar hep Türkçe siteler açtım. Yabancı site açarsam ne gibi bir farklılık uygulamam gerek sunucu / adsense vs gibi konularda?