profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"4/6 yıl üniversite okuyacağınıza internette bir alan üzerinde kendinizi geliştirin." tezine güzel bir örnek daha. Başarılar.
katılıyorum. liseyi sınıfta kalarak bitiren bir insanım.