Benimde gemi adamı belgem var, üçüncü üniversitemle almıştım ama belgeyi aldığımda uyuz olmuştum gemi kadını belgesi olmamasına gerçek bile olsa Uzunyol için gemide çalışılmaz düşününce bile hapishane gibi, sağlam psikolojisi olmalı insanın yada tamamen bozuk bir psikolojiye sahip olmalı