Okul hayatımda öğrendiğim ve uyguladığım tek şey arkadaş ortamından kaynaklı sigaraya başlamak ve yaklaşık 11 sene içmek. Şükür ki son 1 yıldır bıraktım içmiyorum.
onun haricinde bölümümle alakalı tüm iş bilgisini ve tecrübesini çalıştığım şirketler sayesinde öğrendim.
Bende bunu sorguluyorum. az buz da değil günde 8 Saat ders işliyoruz