İlkokul 1 'den Üniversite sona kadar hiç bir şey öğrenemedim diyebilirim. Öğrendim sandığım şeyleri kendi kendime de öğrenirdim zaten

Elbette katkısı olmuştur ancak aile baskısı, çevresel faktörler, üniversite okuyunca iyi bir noktaya gelme düşünceleri gibi unsurların tamamı buna beni teşvik etti. Yoksa yaptığım işin okuduğum bölümlerle uzaktan yakından alakası yok.