Başlıkta belirttiğim gibi . Neden Yaklaşık 20 Senemizi Heba ediyoruz ? sistemin ezbere dayalı olduğunu düşünüp, kendimi geliştirebilceğim bir bilgilere veya bakış açısına varamadım. Genç yaşta sosyal medyaya başlayıp şuan (19) 1 ayda Öğretmenimin maaşını yiyorum ve hala büyük projelerim varken neden bana gelirimi kanıtladığım halde OKU- ÜNİVERSİTEYİ BİTİR deniyor ? Bu soruda veya bakış açımda yanlışım varsa da lütfen düzeltin . Okul Okumadan bir birey olamaz mıyım ?