kaancakir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben kullanıyorum, genel olarak çok memnunum stabil ve yükselen piyasada iyi kazandırıyoe, çok sert düşüşlerde zarar ettim tabi. Kurulumunu @songuku; yapmıştı
@songuku bende destek istesem arkadastan acaba yardimci olur mu