Defter bedeli yıl farketmeksizin alınıyor. Yıllık harçtan muaf tutuyorlar. 25 yaş altında olmak koşulu ile veriliyor. 25. yaş gününüzün olduğu güne kadar süreli oluyor. Sonrasında harçsız almak için bazı özel durumlar var ama onların süresi duruma kadar değişken tabi.
Bildiğim kadarıyla açıköğretim öğrencileri de dahil bu duruma, 25 yaş altı olma koşuluyla.