Ben denizcilik sektöründe çalışıyorum, okuyorum.
Gemiye çıkacak ilk okul mezunu hayattan beklentisi olmayan bir adamım alabileceği en fazla tutar 4000 TL dir.

Para eksik yatar,
Para yatmaz,
Kumanyalar yoktur,
Sürekli mürettebat değişir,
Sigortan yatmaz,

Bu ilanda şunu belirtmemisler gemiye amele arıyoruz. Ağzında diş kalmamış, Türkçe bilmeyen, saygısız insanlardan emir almaya gücenmezseniz başvuru yapabilirsiniz.
Hep ezilecek, hakkınız hep yenilcektir.

Bu ilanları simsarlar ( vurguncular ) açar, sizden komisyon alır iş bulmaya çalışır. Simsarlar böyle çalışmıyor.

Size iş bulunur, şirketiniz ay sonu maaşınız yatirinca sizden kesilir. Bir başka yöntemi ise sizden para almaz şirketten alır.

Kariyer net vb. platformlarda bir tane adam akıllı ilana denk gelemezsiniz. Forumdaki pasif gelir kazanmak ister misiniz? Gibi vurgunlardir bunlar.