Ozgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Detay verirsen yardımcı olalım
Hangi işletim sistemi kazıyor ?
Hangi madenci ?
Wi-Fi / Ethernet ?
Hiveos kullanıyorum.
ethernet ile bağlanıyorum.
ETH kasıyorum. Hangi madenci demek istediğiniz buysa hocam.