Okul kendi giderlerini size yüklemek için bu tür taleplerde bulunmakta siz gene iyisiniz ben lise diploması için 100 ₺ para ödedim,
Ha vermekte zorunda değilsiniz, makbuz isteyin o zaman zıtlaşacaktır sizinle okulunuz,
Veya unuttum sonra bırakırım vs diyin alın diplomanızı.