Normalde bağış olarak geçiyor ancak okullar bunu sanki zorunluymuş gibi lanse ediyor. Ödemenizin bir zorunluluğu yoktur. Özellikle bu tarz "zorunluluk" şeklinde sunuyorlarsa ödemeden şikayet etmeni öneririm.