Konu
Diploma para saçmalığı
06-09-2021, 12:10:30
#7
canyucel
Normalde bağış olarak geçiyor ancak okullar bunu sanki zorunluymuş gibi lanse ediyor. Ödemenizin bir zorunluluğu yoktur. Özellikle bu tarz "zorunluluk" şeklinde sunuyorlarsa ödemeden şikayet etmeni öneririm.