Mhmt_Clskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hiç macbook kullanmadım, hep windows kullandım. Evde ve iş yerinde hali hazırda masaüstü sistemleri kullanıyorum. Satın alma amacım seyahatler ve evden-işten uzakken kullanım. %85 yine masaüstü sistem kullanacağım %15 yeni alacağım cihazı. Macbook deneyimi nasıl olur acaba, alışabilir miyiz? Hem windows hem osx kullanılabilir mi?
Hocam ben hiç kullanmadım arkadaşım kullanıyordu. İçine windows kurup iki yazılımı tek macbookta çalıştırabiliyorsunuz tek eksi yönü usb portu için ekstra bir aparat almanız ama onun muadilleri var. Ayrıca windows ve macos arasında geçiş yapmak için resetlemeniz lazım ama bu eksi sayılmaz çünkü aşırı hızlı açılıyor bilgisayar