alicskn147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam elemanınız hangısıne alışıksa onu alın daha hızlı olması acısından
Üstadım, hızlı iş çıkarma yönünden haklısınız.
Ancak, elemanın hızlı olmasından ziyade işin sağlıklı ilerlemesi ve sürekliliğinin sağlanması daha önemli bence. O yüzden, işin elemana değil de elemanın işe uyum sağlaması lazım.