hocam elemanınız hangısıne alışıksa onu alın

daha hızlı olması acısından
Üstadım, hızlı iş çıkarma yönünden haklısınız.
Ancak, elemanın hızlı olmasından ziyade işin sağlıklı ilerlemesi ve sürekliliğinin sağlanması daha önemli bence. O yüzden, işin elemana değil de elemanın işe uyum sağlaması lazım.