Çok teşekkür ederim, iş imkanı olsun üniversitenin yüksek derecesi yüzünden tercih ettim ben de pek döneceğimi düşünmüyorum, teşekkürler
çok teşekkür ederim, hepsiyle konuşacağım mecburen..
Evet bilgim var ama o kurumda çalışan akrabam olması gerek diye biliyorum.
Evet onları gördüm ama 1 aylığına kabul etmiyorlar çoğu, artık kayıta gelince bakacağım büyük ihtimalle bildiğiniz var mı acaba böyle 1 ay kabul eden.
Aslında tanıdığım ve daha önce kaldığım bir apart vardı bahsettiğim yerde ama geçen sorduğum da tüm odaları doluydu. Ama dediğim gibi gidip yüz yüze konuşursanız bir kaç saat içerisinde oralardan bir yer bulabilirsiniz.