Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o da nfc istiyor hocam. Nfs olmadan nasıl açacağız. telefon 6s nfs özelliği yok.
Benim bildiğim yeni kimlik ile veznede gösterip açıyorsunuz. Banka çalışanı arkadaşlar vardır illaki aramızda. Yorum yapmalarını bekleyelim.