Merhabalar. Yeni eve taşınacağız ama taşınacağımız evde altyapı bulunamıyor. Yan binada varken bizde nasıl olmuyor ? Ya da sisteme altyapı var diye giriş yapılmamış olabilir mi ? Yardımcı olur musunuz ?