Merhabalar.
Normalde kaldıraçlı işlemler kumar olduğu için daha önce bulaşmamıştım, deneyeyim dedim. Ağustosun 18inde denemeye başladım, bugün Eylül 4 aradan 17 gün geçmiş güncel durumu üşenmeden oturup birbir topladım hesap yaptım.
17 günde toplam 775$ (6455₺) kazanç olmuş.
Giderleri çıkaralım şimdi;
227,77$ (1896₺) kaldıraçın aldığı komisyon.
23,31$ (194₺) satım komisyonları vs.
Toplam gider 251,08$ (2090₺)
775$ - 251,08$ =
Net kâr 523,92$ (4363₺)
Düşüncelerim: Bilginiz ve yüksek miktar bakiyeniz yoksa sakın kaldıraça bulaşmayın bu 17 günlük süreçte liq olmamak için
eksi 2 bin dolarlara kadar zararlara düştüm. Bir daha kaldıraçlı işlem açmayı düşünmüyorum çok tehlikeli hele ki şu anki piyasada sürekli düşüşler çıkışlar var ne olacağı belli değil.
aldığım bazı ekran görüntüleri;