Merhaba r10 ailesi bu zamana kadar telefonunuza iyiki buldum da indirdim dediğiniz bir uygulama var mı? Varsa bu hangisi ve neden? Hadi öneri konusu olsun bu
Benim için Kanva ,CapCut gerçekten çok işime yaradı