biber10x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hesabı tekrar alacaksanız bile r10 üzerinden işlemleri yapın belli ki çok korkmuşsunuz hesabı almadan parayı göndermeyin. R10 üzerinden bir şekilde orta yolu bulmanızı tavsiye ederim tercih sizin.
biraz öyleoldu açikçasi hesabi teslim aldim iadesini yapicam