Konu
Sizce Suçum Var mı?
04-09-2021, 12:43:26
#12
BiBeR10x
Hesabı tekrar alacaksanız bile r10 üzerinden işlemleri yapın belli ki çok korkmuşsunuz hesabı almadan parayı göndermeyin. R10 üzerinden bir şekilde orta yolu bulmanızı tavsiye ederim tercih sizin.