Hesabı tekrar alacaksanız bile r10 üzerinden işlemleri yapın belli ki çok korkmuşsunuz hesabı almadan parayı göndermeyin. R10 üzerinden bir şekilde orta yolu bulmanızı tavsiye ederim tercih sizin.