Netinternet WAF servisini kapalı beta da 2 aydan uzun süredir kesintisiz kullanıyorum. Öncellikle emeği geçen tüm Netinternet personeline böyle bir projeyi hayata geçirdikleri ve deneyimleme fırsatı sundukları için teşekkür ederim. Bu süreç içerisinde WAF servisinde sunulan hizmetlerin çok daha stabil hale geldiğini ve çok önemli yeni hizmetlerin sunulduğunu görmek gerçekten hayret verici. Açık beta süreci sonunda Waf servisinin çok daha iyi durumda olacağını tahmin etmek güç değil.

An itibariyle önem verdiğim bir projemi cloudflare arkasından çıkararak sadece Netinternet WAF arkasında yayına aldım.

Projeyi hep takipteyim, WHC panelinde ilk kullanıcılarından biri olmak için sabırsızlıkla bekliyorum.

İyi çalışmalar dilerim.