sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
jbl kulaklık önermiyorum, aldıktan 5-6 ay sonra sol taraftan ses gitti daha sonra sağ tarafta gitti.
Benim de aynı şekilde olmuştu 80-100 lira bandı için aslında çok kötü performans değil ama ömrü biraz daha uzun olabilirdi