sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
jbl kulaklık önermiyorum, aldıktan 5-6 ay sonra sol taraftan ses gitti daha sonra sağ tarafta gitti.
Odamı sorunlu..Anker aldım 3 gün önce simdi tek tarafı çalışmıyor yarın iade edicem JBL alırım demiştim...Neyse başka şeyler bakıcaz demek ki artık..