cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 aylık üye olduğunuz için eski ************** olaylarını bilmeyebilirsiniz bende 6 aylığım ama inanılmaz dolandırılma konuları var. insanlarda bu beni platin aldı diye gözümü boyayıp iphonedan parasını çıkartır diye önden kargoyu almak istiyor ve bence gayet normal. bu arada -trade hakkınızı esirgemeyin bence
Hocam insanlar haklı olabilir fakat ben şartlarımı yazıyorum oraya ona göre teklif verilmesi gerekmiyor mu?
Ek olarak ben elden satışı gerçekleştirebileceğimide yazdım, güvenmeyen gelip eldende alabilir ki.