mertinko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir sözleri var meşhur kulak aşinalığı olmuştur belki: "Müşteriler düşük hızı tercih ediyor."
85₺ye sattıkları 8mbps paketi kullanmak zorunda kaldım şimdi 85₺ye 75mbps kullanıyorum verdiğimiz para , aldığımız hizmete yazık uğraşmaya değmez.