DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk telekom bitmiş hocam kimsenin kimseden haberi yok

bende bugün iptal ettirdim müdürlüklerdi çalışan hanımefendi iptal ederseniz fesh etmiş olursunuz dedi müşteri hizmetleri yok bir şey olmaz dedi

bence türk telekom kurumsal bir firma değil herkes kendine göre karar veren merci olmuş
İçinin nasıl boşaltıldığını alt yapı harcamalarının nereye gittiğini biliyoruz da deneyimleyince anlıyor insan