Türk telekom bitmiş hocam kimsenin kimseden haberi yok
bende bugün iptal ettirdim müdürlüklerdi çalışan hanımefendi iptal ederseniz fesh etmiş olursunuz dedi müşteri hizmetleri yok bir şey olmaz dedi
bence türk telekom kurumsal bir firma değil herkes kendine göre karar veren merci olmuş
İçinin nasıl boşaltıldığını alt yapı harcamalarının nereye gittiğini biliyoruz da deneyimleyince anlıyor insan