Okulları kapatacaklarını sanmam. Bir süre açık kalacak gibi görünüyor ama tam gün ve hafta değilde
Saatleri düşer ve 5 gün değilde 2 güne düşer diye tahmin ediyorum. Çok vakit geçti eğitim geriledi kapatsalar ne olacakki kusura bakmayın herkes sokakta caddede geziyor.
Hastam var diyorsanız okula göndermeyin zorunlu olacağını sanmam