Okulların daha fazla kapalı kalması mümkün değil. Öğrencilerin çoğu çarpım tablosunu bile doğru düzgün bilmiyor. Turistler geldiğinde kimsenin sesi çıkmadı. Herkes unuttu herşeyi tatil dediler, gezdiler ama eğitim olduğu zaman açmayın demek bilmiyorum size ne kadar mantıklı geliyor ? Baktığınız zaman her ülke önce eğitim diyor. Okulların uzaktan olması 1 sene daha tam bir fiyaskoyla sonuçlanır görüşündeyim.