Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnanırmısın asla göndermek istemiyorum oğlumu.
Öğretmeni ile konuştum sanki süper bir istihbaratı var merak etmeyin asla kapanmayacak diyor.
E dedim ben aşı olmadım olmakta istemiyorum ne olacak diyorum.Olmaz olacaksın yada test ver her hafta 2-3 kez diyor.

E dedim hocam sokakta insanlar maskesiz geziyor.Onlardan bizene canım biz okulda velilerden sorumluyuz diyor

E dedim oğlan yoldan gelirken biri ile temas ederse maskesiz.Orda konuşma bitti
Çok haklısın hocam kimse bu halde göndermek istemiyor fakat umarım zorunlu yapmazlar ve herkes kendi sorumluluğunu alıp çocuklarını gönderir şuan ki durumda sınıfların mevcudunun fazlalığı, öğrencilerin her ne kadar dikkat etse bile sınıfta oluşabilecek 1 vaka da sınıfın hepsinin kapma olasılığının yüksek olmasını nasıl göz ününde bulundurmuyorlar onu bilmiyorum. Umarım açılıp kapanması bir olur, veyahut öyle bir sistem getirirler ki gerçekten rahatça çocukları okula gönderebilelim.