İnanırmısın asla göndermek istemiyorum oğlumu.
Öğretmeni ile konuştum sanki süper bir istihbaratı var merak etmeyin asla kapanmayacak diyor.
E dedim ben aşı olmadım olmakta istemiyorum ne olacak diyorum.Olmaz olacaksın yada test ver her hafta 2-3 kez diyor.

E dedim hocam sokakta insanlar maskesiz geziyor.Onlardan bizene canım biz okulda velilerden sorumluyuz diyor

E dedim oğlan yoldan gelirken biri ile temas ederse maskesiz.Orda konuşma bitti