ekimin ortasında yine kapatacaklar hocam vakalar yine artacak. Bir okul müdürü ile konuştuğum da onlar açısından berbat bir şey olsa da yapacak bir şey yok. Ama şöyle bir durum da var ki 2 sene boyunca eğitim göremedi kimse maalesef. Konunuz için okul idareleri ile görüşün hocam büyük ihtimal anlayışla karşılarlar.
Zorunlu olduğu sürece devamsızlık sınıfta kalma ve en önemlisi herkes giderken bizim çocukların gitmeyecek olması onları çok geride bırakacak nasıl olacak hiç bir fikrim yok