cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim oğlan bu çarşamba günü okula başladı. en az bir iki ay erteleme olacağını sanmıyorum.
Taktik belli......
Önce özel okul ve servislerin kayıtları yapılsın üstüne 1 hafta geçmeden kaparlar...